LOADING
 
 

Compliment of klacht

Middels wil graag goede zorg bieden aan kinderen, jongeren en hun ouders. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft horen wij deze graag. We stellen het zeer op prijs wanneer ouders en opvoeders meedenken over de juiste zorg voor hun kind. Wanneer u een klacht heeft kunt u altijd bij ons terecht. Samen zullen we dan zoeken naar een oplossing. Wij vinden het ook leuk om te horen waar u tevreden over bent. Op deze manier kunnen wij kwalitatief goede zorg blijven bieden.

Wilt u liever uw vraag met een onafhankelijk persoon bespreken, kunt u terecht bij een vertrouwenspersoon. Dit kan bij:

Monique Geerts
Vertrouwenspersoon
06-15525162
monique.geerts@chello.nl

Ook heeft Middels een klachtencommissie conform de Wet Klachtrecht Clienten Zorgsector (WKCZ). U kunt contact opnemen met de klachtencommissie door uw klacht schriftelijk in te dienen bij:

Klachtencommissie Middels Hoeksche Waard
Maarten Harpertszoon Trompstraat 24-3
1056 JA Amsterdam

Wanneer u uw klacht indient ontvangt u binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging en een uitnodiging voor een gesprek.